Thursday 9 October 2008

Introducere In Lumea Lui Alice





Bine ati venit in lumea lui Alice!

In cazul in care stiti cine e Alice, bine, daca nu, cititi o carte! Presupun ca trebuie sa ma prezint acum... Numele meu real este Anamaria am 15 ani(inplinesc 16 in 1 Noiembrie) am 40 si un pic de kilograme si... undeva peste 1.5 m inaltime. V-as spune si masura sutienului meu, dar nici eu nu o stiu O.o :))
Ce sa va zic despre mine... Am descoperit lumea fantastica a internetului in urma cu 3 ani. Am inceput de pe Messenger si Jetix.ro(da-ma-n judecata, aveam doar 12 ani). Postand pe forumul de acolo, am observat un link catre un forum RPG. De acolo am inceput sa-mi fac prieteni, gasesc alte forumuri si asa am evoluat. Pe internet navighez pe website-uri straine, deoarece RPG-ul pe forumuri nu mai e ce a fost si messengerul si relatiile lui "amoroase" nu imi capteaza interesul. Ma consider o persoana care stie codul HTML destul de bine si majoritatea timpului pe internet mi-l petrec decorand diferite pagini personale.
Nu sunt o persoana modesta(si detest persoanele cu modestie falsa-si stiu ca nimeni nu e modest in ceea ce il/o priveste) deci o sa va zic ce cred despre mine fara rezervatii. Calitati: inteligenta(tocilara ptr unii), gospodina(cand nu sunt lenesa), energetica(copilaroasa, ba chiar foarte imatura pentru unii), prietenoasa(cu unii), miloasa(cu animalele si copii mici), nonconformista(in anumite situatii), ordonata(o data la 2 zile) si... cam atat. Defecte: Lenesa, nepasatoare, ma enervez usor, baietoasa, egoista, hyperactiva, plictisesc usor, zbier cand sunt enervata, suparacioasa... prea multe sa vi le mai spun, plus ca nu imi vin in minte chiar acum.
De obicei ascult muzica Classica, Soft Rock, Piano Rock, J Rock, Metal, J Pop, Blues si cateodata R'n'b. Stilul de imbracaminte mi-este unul normal(fara sunsculite pe afara :D ) desi stilul comportamental imi este unul de Goth Loli(nu stiti ce este aia? Presupun ca este normal, doar suntem romani, ce naiba! Torusi, puteti gasi mai multe informatii, in engleza, aici)
In general imi petrec majoritatea timpului la scoala, in casa si rareori afara.
La scoala : Consider Invatamantul englez superior celui romanesc. Cel din Romania era mult mai intens, insa metodele de predare sunt mult mai avansate aici, totul e facut sa para mult mai usor, cand, defapt sunt aceleasi lectii. Mi-am facut prieteni(aici toata lumea este sociabila si toti roiesc in jurul tau atunci cand aud ca esti 'The New Girl' de parca ai fi ceva exponat cu o eticheta pe frunte,care citeste 'The New Girl' si care atrage atentia tuturor)
Acasa : In general(atata timp cat sunt lasata in pace)obisnuiesc sa dorm. Mult. De ce? Nu stiu. Si, binenteles, ca orice alta persoana care mananca doar dulciuri, calorii, doarme, nu face spot: sunt slaba. Putin cam prea slaba. Nu ma credeti? O sa pun eu in curand cateva poze cu mine... Oricum, atunci cand nu dorm, de obicei stau cu orele pe internet. In cazut in care nu stau pe internet in timpul liber, atunci sunt jos, ma uit la televizor. Astea sunt toate in timpul liber. In general ceea ce imi ocupa timpul in casa este gatitul, curatenia si studiatul.
Afara : Doar cand trebuie sa ma duc undeva. De obicei la cumparaturile saptamanale(gospodaresti), cumparaturile sezonale de haine sau cateodata(in timpul verii) ies cu verisoara cea mica si mamica ei in parc. In rest nu ies in parc(nici macar cu cainele meu) pentru ca nu sunt o persoana prea sportiva sau in cautare de distractie.
Am decis sa imi deschid un blog pentru ca in ultima vreme am chef sa comentez multe subiecte ce se deruleaza in jurul meu si nu pot sa-l innebunesc pe Underground, Crina si alti cativa buni prieteni(nu au blog)cu toate prostiile care imi vin in cap, mai ales ca majoritatea nu imi vin tot timpul in minte. Voi posta cam o data la o saptamana, cu posturi destul de mari(sau medii, depinde de subiect). Uneori aceste subiecte vor fi alese aleatoriu de ceea ce cred eu mai potrivit de comentat, alteori voi lua propunerile comentatorilor. Daca aveti un subiect despre care sa vorbesc(pardon, tastez), desi nu cred ca se va intampla, spuneti-mi si daca il consider un subiect interesant, voi face un post cu subiectul respectiv.
Ne vedem saptamana viitoare!

4 comments:

beauty.killls said...

You are pretty stupid if you believe that the English system is better. I would argue on this matter but i really can't be arsed. And yeah..Your English kind of sucks.

beauty.killls said...

Oh and..You seemed like a pretty elevate person from what you said on your first page but then i had a look at your other stuff and even if you say it's just for fun it still shows the level of intellectuality you which is pretty low. You are taking the piss out of other people but then doing so you are proving how silly you are. Get a life.

Kulianne said...

@Beauty Kills:Hai sa nu fiu prea dura fiindca nu vreau sa iti scriu o carte ca raspuns, desi e cam imposibil:
1.Datorita faptului ca stii ce am scris in autodescriere, se subintelege ca esti romanca. Pana si cineva de... stupiditatea? mea poate inteege asta... Cred ca te asteptai sa-ti raspund in engleza ca sa iti demonstrez TIE ca stiu engleza, dar n-o fac fiindca nu am chef sa le iti fac pe plac :P. Sa nu mai zic ca nu stii sa insulti :))
2. Nu stiu daca esti in Anglia sau Romania, oricum, aveam un nivel mai bun de engleza acum 3 ani :D . Stiu ca modul de predare in Anglia este mai bun deoarece am experimentat ambele(cel roman si cel englez)si cel englez mi se pare mult mai eficient decat cel roman. In Romania este doar despre teorie in schimb aici totul PARE mai usor desi predandu-se ACELEASI lectii.
3.Daca crezi ca engleza mea nu este buna(desi nu am stat de vorba)voiam doar sa-ti zic ca locuiesc in Anglia de 2 ani dar totusi, sa zicem ca ai dreptate, nu-mi pasa ce crezi. De asemenea, voiam doar sa te informez ca ceea ce vezi tu la TV sau la emisiunile din America nu se aplica si pentru Anglia, cel putin nu in Anglia oamenilor obisnuiti.
4. Ai fi putut sa pui totul in acelais post dar nuuu... trebuia sa te faci bine auzita, nu? Cand ai spus 'celelalte lucruri', te refereai la Reclama ptr MetaRL? Nu stiu, probabil ca da.
5."it still shows the level of intellectuality you which is pretty low" aici m-ai cam lasat O_o dar am cam priceput ce voiai sa zici in mare... Totusi, vreau sa te informez ca am luat un test de inteligenta(mai multe, dar totusi) si la toate mi-a iesit ca sunt o persoana foarte desteapta/geniu(modesta, huh?:)))... Concluzia: poate n-oi fi eu mare geniu caci nu prea cred ca voi face ceva revolutionar, dar cred ca testele acelea stiu mai bine decat tine, o persoana care ma judeca dupa un post pe blog. Ce-ar fi sa revii la blogul meu peste un an si sa citesti ce am mai scris, si apoi daca crezi ca sunt o persoana proasta, fie.
6.La urmatoarea...jignire? trebuie sa zic ca ai dreptate, ador sa enervez oamenii. :D
7. Nu pricep! Dupa ce enervez oamenii le demonstrez cat de prostuta sunt? Nu stiu cum as putea face asta, mai ales ca tu ai vorbit ca si cum as face asta ZILNIC. In fine, nu-mi pasa.
8... Am o viata inca de acum 15 ani 11 luni si jumatate, de cand mami m-a nascut pe masa de operatie:D . In schimb, ceea ce nu se poate numi VIATA este petrecerea timpului judecand, barfi si a te baga in vietiile altor persoane fara invitatie, in acest fel, uitand de propria-ti viata. Asta ma face sa ma intreb de ce ti-ai blocat profilul si blogul, ca alte persoane pe care le critici sa nu iti vada blogul? Dar daca ma gandesc mai bine, care blog? Cel mai probabil esti o persoana care si-a facut un al doilea cont doar ca sa ma critici pe MINE si doar pe mine(se subintelege datorita numarului de vizualizari ale profilului :D; sa vezi ca nu ma deranjeaza ca oamenii sa vada criticile tale patetice, nu o sa sterg astea. Ba chiar dupa fiecare data ce le recitesc nu pot sa ma abtin din zambit... Daca chiar crezi asta despre mine, atunci de ce nu ma critici din actualul tau cont? Prea frica? Asta e!

Radu Ciucurel said...

ce-i drept e cam aiurea sa scrii in engleza daca postul e formulat in romana :)) tot ce vreau sa zic referitor la ce a zis "beauty.killls" este ca invatamantul in Anglia nu e la fel de "aglomerat" ca cel din Romania, aici te tampeste cu niste ore si niste lectii si materii puse in prostie, si la 7 ore pe zi, elevul nu poate face doua ore consecutiv de matematica de exemplu, adica poate dar numai la matematica nu se gandeste... iar in licee sunt multe materii care elevului nu i-ar folosi la profilul unde s-a inscris dar ce sa-i faci, ca doar sunt obligatorii. Referitor la postul tau acum, chiar daca vreau sa "ma inebunesti" si pe mine, e o idee buna ca in sfarsit te-ai decis sa scrii pe blog, astept cu nerabdare urmatorul post si.. ne mai citim ca intarzii la scoala :))